God morgon

Godmorgon alla. Solbrännan har lagt sig lite och jag är ledig ytterligare en dag. Ska laga mat med en vän idag och sen blir det väl till att åka ner på stan en sväng och se om jag hittar något. Jag är ganska sugen på ett bord men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Men men jag får se. Det verkar ju i alla fall bli en lika fin dag som det var idag  dock ska jag nog inte sitta i solen lika länge:D  puss på er så länge

                                                                                                                                                                                                                                                    image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0