God middag

Idag har det varit en lugn dag. jag är ledig idag och ganska lång tid framöver så egentligen hade jag behövt ta mig ner på stan men det har inte ritktigt blivit så ännu. Solen lyser ju med så jag kan inte sitta inne så länge till. Sökningen för universitet och högskolor ska ju vara postad idag men det har jag fixat sedan innan. Det enda som jag har hunnit med idag är faktiskt äta frukost, duscha och äta middag. Men snart ska jag pyssla lite med scraapingen som ligger och väntar på mig. Just det, ska ju träna sen, om jag hittar mitt kort dvs. Det har råkat försvinna av någon konstig anledning. Jag brukar ha rätt bra koll på det annars.
                                                  image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0