god middag gott folk

Det var en härlig kväll igår. Hur många som helst med liveband o grejs.Vi skulle egentligen gå ut men jag var rätt trött så jag åkte hem vid 1 eller något. Dessutom vr det ytterst få som gick ut. Det var så kul att träfa en massa människor som man inte har sett på ett år. Helt plötsligt var alla samlade igen. En del hade förändrats en hel del medan andra var sig lika. Det var ju perfekt väder igår med så typ alla satt ute och det kändes som en riktig sommarfest.

Ikväll vet jag inte om det blir party faktiskt. Ska på en show idag vid 19.00 och sen lovade jag väl igår att jag skulle stå för förfest med bad och så men jag vet inte. Tror inte jag känner för det faktiskt. Men ska i alla fall ringa min vän som hade partyt igår och så ska vi bestämma. Man kanske blir supersugen fram mot kvällen.
Men nu ska jag i alla fall lyssna klart på alicia keys som spelar på mtv och sen ska jag ut!

Hörs senare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0