Finaste dagen på länge

sitter ute och njuter av solen. Det är ju lite kallt men vafasen man måste ju försöka ta så mycket av solens strålar som det bara går. Inte för att jag inte längtar till sol och beach varje dag men idag tror jag att jag har insett att jag verkligen behöver sol för att må bra. Skippade till och med träningen i morse. Det kändes rätt skönt efter att ha fått en sms-attack mitt i natten. Märkligt att alla skickar sms samtidigt tycker jag. Men iaf ska kolla runt lite på daton sen blir det väl en promenad i solen. puss   längtar extremt mycket.




                                        image11

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)

2008-04-20 @ 10:15:21
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling i gång på min blogg.. var gärna med och tävla. Det är bara att skriva ett inlägg om att du anmäler dig, och länka min blogg på din så har DU chansen att vinna ett superfint halsband.. Ha en bra dag ! :)

2008-04-20 @ 10:30:08
URL: http://bergden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0