Dagens shopping

Lyckades ju ta mig ner på stan men problemet var att jag faktiskt inte hittade något. Var nog inte på shoppinghumör utan det enda jag begärde var väl att vara i solen. I guess. Dagens uppdrag var i alla fall att hitta lite nödvändiga saker som man alltid behöver + något tills ikväll. Hittade en tröja från tiger men jag vettifasen om jag vill ha den ikväll. Var ju sugen på klänning kom jag på nu. Aja får se. Ska pussla lite och se vad jag kan göra åt det. De andra grejjerna kanske inte är sådär superduperviktiga att visa men nu orkar jag inte ta bort bilden:D. En sak som jag blev nöjd med var i alla fall lösnagelborttagningsmedlet. En nagel ser hemsk ut, eller den ser för kort ut själva det rosa på nageln så den ska göras om. Nu ska jag i alla fall duscha och göra mig i ordning och sen vid sju blir det byebye från mig men jag lär skriva innan.

2



Tröja: tiger of sweden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0