dagens Shopping

Detta är väl dagens shopping...
Jag hade inte riktigt tid idag att gå och leta kläder men imon ska jag hitta något att ha på mig till kvällens bravader=)Kassörskan packade på mig en massa lumeneprodukter och visade artiklar om att de var bäst i test så det var väl lika bra att testa. Vanligtvis så tycker jag mycket mer om äkta naglar än vad jag tycker om fake och har målat de med fransk manikyr sedan jag börjat 7an eller något men nu är det en nagel som har gått av och några som har sprickor så jag tänkte testa och se om det fungerar med de. Om du npgon har något tips på trasiga naglar + bra nagelgel så säg till.

528299-29



Dagens shopping blev:

Lumene Blueberry mascara: 99:- kampanjpris
Lumene Make-up remover: 75:-
Lumene Arctic aqua moist: 110:-
Depend gele kit: 150:-
Depend lagningskit: 140:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0